SE KAMPANJER [FRI FRAKT OVER 1000*]

Hvordan finne rett stativ?

Få tips og råd

Sortèr på:
For For Nikon: 600 f/4 AF-S versjon I Stativfestet blir ca 2,5cm lavere med denne isteden for det originale Nikon stativfeste, gir deg Arca-Swiss-type feste direkte på foten og gjør objektivet lettere å håndtere i bruk og pakke på grunn av den lavere profilen. NB: For For Nikon: 600 f/4 AF-S versjon II brukes Wimberley AP-452
949,-
2
AP-7 er en universal blits adapter som holder de fleste blitser, eller annet utstyr utstyrt med blitssko. Den er designet for å kunne monteres direkte i M-3 festepunktene på Wimberleys "flash brackets". AP-7 fungerer også med et stort utvalg av stativer og andre monteringsalternativer gjennom 1/4-20 gjengede festepunkter på adapteren.
229,-
7
Denne kan brukes for å montere objektiver og annet tilbehør som bruker 3/8" hull til 1/4" gjenger på stativfester o.l.
39,-
Flott for å bytte ut festet på et eksisterende stativhode, eller om du skal lage ditt eget kamerafeste på en rigg. Ca 5cm langt. Hurtigfeste plate følger ikke med, bruk f.eks Wimberley P-5 for kamerahus.
949,-
2
Flott for å bytte ut festet på et eksisterende stativhode, eller om du skal lage ditt eget kamerafeste på en rigg. Ca 10cm langt. Hurtigfeste plate følger ikke med, bruk f.eks Wimberley P-5 for kamerahus.
1 199,-
1
Denne braketten består av Wimberley-modulene M1, M2 og M3. Det er den mest allsidige av telefoto-brakettene og kobles rett på hurtigfesteplaten til objektivet (forutsatt at dette er Arca-Swiss-type fot, som Wimberley eller lignende). Den kan for eksempel brukes sammen med kulehode eller svinghode, eller kan konfigueres til å fungere sammen med Wimberley Sidekick. Den kan også bygges ut med andre moduler for makrobruk eller bryllupsfoto.
2 349,-
2
This bracket consists of modules M-1 & M-4. The articulating arm on this bracket is comprised of two double ball and socket links that lock positively and offer a great range of flash positions. The bracket attaches quickly to your lens or camera body plate with a narrow Arca-Swiss style quick-release.
1 999,-
1
The Module 8 allows you to attach your camera body to the Wimberley Head. This module allows you to attach the F-1 Telephoto Bracket or multiple F-2 Macro Brackets to your camera body. It is also useful as a small macro slider for making small forward-backward adjustments for macro photography and for attaching a camera body, with small lens, to the Wimberley Head.
999,-
2
Arca-Swiss-type hurtigfesteplate / Lens Plate - 7,6cm, -1 stk 1/4" monteringskrue
579,-
2
Arca-Swiss-type hurtigfesteplate / Lens Plate - 9,8cm, -1 stk 1/4" monteringskrue
579,-
3
Arca-Swiss-type hurtigfesteplate / Lens Plate - 11,25cm -2 stk 1/4" monteringskruer
619,-
2
Arca-Swiss-type hurtigfesteplate / Lens Plate - 14,9cm -3 stk 1/4" monteringskruer
649,-
5
Lettvekt (40,8gr) festeplate med antisklibelegg for å feste kamerahus til Arca-Swiss-type hurtigfester. P-5 benytter et tynt lag solid gummi med struktur på overflaten som griper mot kamerahuset. Denne er utformet slik at den gir følelsen av en solid "metall-mot-kamera" kobling. Under gummien er toppoverflaten av platen maskinert slik at friksjonskrefter blir fordelt til de ytre delene av platen. Dette gir maksimal mekanisk uttelling for å unngå at...
579,-
3
Arca-Swiss-type hurtigfesteplate / Lens Plate - 16,7cm -3 stk 1/4" monteringskruer
649,-
3
Produsert av LensCoat i myk neopren. Dette omslaget beskytter svinghodet ditt på reise og i felten. En enkel lukkemekanisme med snor du drar i gir deg rask og enkel tilgang, og omslaget blir flatt for lagring. Omslaget er sort, med hvit Wimberley logo langs siden. Vekt er kun 93,5gr. Omslaget kan naturligvis også brukes til å lagre annet utstyr også!
249,-
"The Plamp is a macrophotographer's dream come true..." - Nancy Rotenberg Bruksområder for "The Plamp" i felten: Støtte blomster o.l. som er utsatt for vind ved fotografering i tilgjengelig lys. Holde reflektorer, diffusorer eller små blitser. Gjøre små justeringer på motivet ditt for å justere det i forhold til kameraets plan og dybdeskarphet. Flytte motivet ditt til ønsket vinkel i forhold til lys...
649,-
1
Bruk denne for å forlenge rekkevidden til Wimberley Plamp II. Denne er 12 inches (ca 30,5cm). Husk at jo lenger din Plamp II er, jo mindre stabil vil den være i forhold til vibrasjoner etc.
99,-
11
Hvis du trenger å bygge opp høyde for et stativfeste eller svinghode kan du bruke denne for å få 2,54cm (1") ekstra høyde. Dette kan være ønskelig for tilpassninger til spesialutstyr i et skjul, eller hvis man for eksempel skal bruke Wimberley Head på en "Pod"/posestativ.
349,-
1
Reservedel for Wimberley Head II. Dette er delen som holder fast hurtigfesteskinnen, eller Wimberley/Arca Swiss-type fot på objektivet ditt.
1 999,-
Wimberley hurtigfeste-plater bruker 1/4" skruer. Hvis du trenger flere skruer enn det som er inkludert, eller har mistet en skrue kan du kjøpe disse løst.
39,-
8
Wimberley svinghode er et spesialisert stativhode for telefotoobjektiver. "Gimbal"-type design gjør det mulig å rotere objektivet rundt senter av eget tyngdepunkt og gjør det meget bekvemt å håndtere svært store og tunge objektiver. Siden det ble introdusert i 1991 har Wimberley Head vært industristandarden for seriøse naturfotografer, og den er fremdeles "Rolls Royce" blant svinghoder. "I thought the old Wimberley Head...
6 999,-
10
1,5cm bunnplate som tillater at man bruker større objektiv på kameraet når det er montert i gimbalen. Uten bunnplaten kan objektivet dunke borti hurtigplaten. Laget av høykvalitets aluminiumslegering og kan brukes med Zhiyun Weebill LAB, Crane 3 LAB og Crane 2.
259,-
1
Zhiyun Smooth 5S Grå Smooth 5S kommer med flere oppgraderte funksjoner som overlegen bildestabilisering som gjør den kraftigere og kompatibel med større smarttelefoner, kraftig innebygd LED-fyllingslys og et batteri som varer i opptil 25 timer. Gimbalen har et profesjonelt 3-akset design som har større plass mellom hver akse og tillater derfor kamerabevegelser fra alle vinkler uten noen begrensning. De magnetiske stålmotorene kommer med oppgradert algoritm som håndterer store telefoner....
2 299,-
Zhiyun Smooth 5S Grå Smooth 5S kommer med flere oppgraderte funksjoner som overlegen bildestabilisering som gjør den kraftigere og kompatibel med større smarttelefoner, kraftig innebygd LED-fyllingslys og et batteri som varer i opptil 25 timer. Gimbalen har et profesjonelt 3-akset design som har større plass mellom hver akse og tillater derfor kamerabevegelser fra alle vinkler uten noen begrensning. De magnetiske stålmotorene kommer med oppgradert algoritm som håndterer store telefoner....
2 899,-
Zhiyun Smooth Q4 Stadig mer innhold blir laget med smarttelefoner, og det har blitt viktig å lage unike videoer som skiller seg ut fra mengden for å få frem budskapet. Du kan ha bra innhold i videoen din, men hvis bildet er urolig blir hele opplevelsen ødelagt. Det kan være vanskelig å være stødig på hånden, derfor vil det være praktisk med Smooth Q4 fra Zhiyun, som er en ny gimbal til smarttelefonen. Den nye 3-akse-stabilisatoren er designet for superraske...
1 499,-
1
Zhiyun Smooth Q4 Stadig mer innhold blir laget med smarttelefoner, og det har blitt viktig å lage unike videoer som skiller seg ut fra mengden for å få frem budskapet. Du kan ha bra innhold i videoen din, men hvis bildet er urolig blir hele opplevelsen ødelagt. Det kan være vanskelig å være stødig på hånden, derfor vil det være praktisk med Smooth Q4 fra Zhiyun, som er en ny gimbal til smarttelefonen. Den nye 3-akse-stabilisatoren er designet for superraske...
1 849,-
2
Weebill 2 er designet for profesjonelle speilløse og DSLR-kameraer. På dette stativet finner du flere interessante nye funksjoner, slik som en flip-out LCD-skjerm, god ergonomi, bildetransmisjon og sterke motorer. Weebill 2 er det første stativet som innlemmer en 2,88-tommers, flip-out HD-berøringsskjerm som muliggjør full kommando. Det intuitive, roterende og uttrekkbare grensesnittet gir interaksjon, samt parameterjustering og opptaksovervåking med noen få trykk, slik at du
11 990,-
1
Sortèr på: